Туристичиний асистанс

Перебуваючи за кордоном, завжди існує ризик потрапити у складну ситуацію. Це може бути зовсім невелика дрібничка, така як виклик таксі або пошук костелу, їдальні. А може трапитися і досить серйозна проблема зі здоров’ям, правоохоронними органами, непорозуміння на митниці або проблеми з бронюванням готелю. В таких випадках необхідно мати впевненість у тому, що в будь-яку хвилину можна отримати якісну швидку консультаційну допомогу від кваліфікованих співробітників компанії СОС Сервіс Україна.

Наша компанія пропонує всім подорожуючим убезпечити себе, уклавши з нами договір на отримання послуги «Туристичний асистанс». Головна мета туристичного асистансу полягає в тому, щоб кожен турист отримував швидку та корисну відповідь на будь-яке своє питання.

Проблемні ситуації можуть виникнути щосекунди. Завдання контакт-центру компанії СОС Сервіс Україна прийняти виклик та швидко провести роботу з пошуку шляхів вирішення подібних ситуацій.
Розгалужена партнерська мережа дозволяє знаходити оптимальний вихід за прийнятною ціною. Незалежно від складності проблеми, часу доби, дня тижня, ви можете звертатися до нас із запитаннями і отримувати на них змістовні відповіді.

Яку допомогу СОС Сервіс Україна надає туристу?

  • інформаційно-консультаційна підтримка
  • організація всіх видів діагностики, стаціонарного, амбулаторного, стоматологічного лікування
  • організація та проведення консультацій зі спеціалістами будь-якого профілю
  • виклик невідкладної швидкої допомоги
  • організація та супровід реабілітаційних заходів
  • при настанні іншого страхового випадку

Окрім цього, ми займаємося організацією та проведенням транспортування та репатріації пацієнта до України.

Таким чином, уклавши договір про туристичний асистанс, ви можете бути певні, що отримаєте повний спектр послуг, що забезпечать спокій та безпеку під час подорожей за кордон.
Перш ніж визначитися з певним пакетом послуг, ми знайомимо наших клієнтів з доступними варіантами. Не існує єдиної, універсальної пропозиції, адже далеко не всім може знадобитися повний спектр послуг, якщо виїзд за межі країни триватиме кілька днів. Тому з огляду на потреби, побажання та особливості туристичного маршруту ми обираємо оптимальний сервісний пакет. Обов’язково знайомимо з деталями співробітництва, надаємо розгорнуті відповіді на всі питання, що виникають під час спілкування.

Як це працює?

При настанні страхового випадку турист повинен насамперед зв’язатися з асистансом. Працівники контакт-центру СОС Сервіс Україна оцінять ситуацію та запропонують варіанти вирішення проблеми.

Порядок дій:

  1. Зателефонувати у цілодобову підтримку СОС Сервіс Україна
  2. Повідомити працівнику контакт-центру про страховий випадок. Узгодити з ним всі  подальші дії щодо одержання невідкладної медичної або іншої допомоги
  3. Діяти відповідно до рекомендацій асистансу. 

Потребуєте нашої підтримки?

Звертайтесь

тел. 044-500-68-70

e-mail medex@sos-service.com.ua